perjantai 1. toukokuuta 2015

Kotimatkalla 3. harjoitus

"Tutustumisen ilo itseensä ja omaan kotiinsa, omiin huoneisiinsa, asuinoloihinsa. 

Koti on paikka, jossa on erilaisia elementtejä ja tuntemuksia, missä voi aistia erilaisia asioita, muotoja, materiaaleja, liikkeitä, värejä, valoja ja varjoja, hajuja. Siellä tapahtuu päivittäin toistuvia liikkeitä, joista muodostuu meidän jokapäiväinen tanssimme, jota teemmen luonnostaan, ajattelematta. 

On hassua ja outoa, että asiat jotka meille ovat kaikista tärkeimpiä ja välttämättömämpiä, emme kiinnitä niihin paljoakaan huomiota! 

Koti on siis myös meidän kehomme, missä me asumme. 
Minulla, jolla ei tällä hetkellä ole varsinaista kotia, minulla on kuoreni, joka on minun kotini kaikkialle minne menen, missä olen tai mitä teen ja auttaa minua kaikessa.

Meidän ruumiin jäsenet ovat meidän huoneitamme ja sisällä keskellä meidän OLO- huoneessa asuu meidän sielu. Liike- energia ja hengityksen jatkumo on meille elintärkeä."
- Mira Lainio


Valokuvat: Sari Palmgren


Ei kommentteja:

Voit kommentoida klikkaamalla tekstin otsikkoa. Tekstin lopusta löydät kommentointi-linkin.

© Zodiak – Uuden tanssin keskus